Pracujte jako influencer
14.08.2020
Influencer je člověk, který má vliv na velké množství lidí. Je to běžný uživatel internetu a sociálních sítí. Ve svých oborech je velmi populární a své publikum umí ovlivnit a to díky využívání obsahu, jež tvoří a díky vazbám, které má. Je to člověk, který je dokonalým pomocníkem v rámci marketingové kampaně, neboť je schopen, přirozeným a důvěryhodným způsobem dodat potřebné komerční sdělení do skupiny svých sledujících fanoušků. A vůbec to nemusí být nikdo ze slavných osobností a dokonce nezáleží ani na věku či profesi.
Autor: Renata
Foto: www.pixabay.com
Jak se stát influencerem?
Je potřeba být majitelem vlastního kanálu na sociálních sítích a skrze něj komunikovat se svými fanoušky. Popularitu však nemá hned od samého počátku svého působení, buduje si ji postupně. Pomáhá mu k tomu pravidelná komunikace na sociálních sítích, postování zajímavých fotografií a videí nebo tvorba instastories ze svého každodenního života. Fanoušci tak mají možnost nahlédnout do jeho soukromí a v případě, že si jej oblíbí, budou mít vždy zájem o to, co má on a právě to je
vhodná doba pro dokonalý marketing.
Jaké sociální sítě se využívají nejvíce?
Každý známý influencer používá pro své působení více druhů sociálních sítí. Na každé však sdílí takový obsah, který je pro konkrétní síť klíčovým. Mezi nejčastěji používané druhy sociálních sítí patří:
Facebook – zde naleznete videa, fotografie, GIFY, Facebook stories či GIFY.
Instagram – tady se umísťují fotografie a videa. Součástí jsou také instastories, kde může být
přidaný odkaz na web, který má velký počet sledujících.
Twiter – zde se sledují statusy, vide a a fotografie.
Tik Tok – slouží pro sdílení krátkých videoklipů v délce 15 sekund a videí v délce do jedné minuty.
Jedná se o čínskou aplikaci, kterou některé státy vnímají jako problematickou, dokonce jako
bezpečnostní hrozbu. Je tedy na zváženou její používání.
LinkedIn – jedná se o sociální síť, kde se diskuze odvíjí především v rámci pracovních záležitostí.
Naleznete zde manažery, konzultanty a velké množství odborníků z celé řady různých oborů a
oblastí lidské činnosti. Nezřídka se zde objevují i firmy.
YouTube patří mezi největší internetový server sloužící ke sdílení videosouborů. Videa si zde
můžete nejen prohlížet, ale i sdílet, nahrávat, hodnotit a komentovat.
Autor: Renata
Foto: www.pixabay.com